Afgelopen periode zijn wij i.v.m. de coronamaatregelen telefonisch niet bereikbaar geweest. Door het ontvangen van de support vragen via de mail en de terugbel verzoeken hebben wij jullie gerichter en efficiënter kunnen helpen. Daarnaast heeft het ons veel ruimte gegeven om door te ontwikkelen aan de Thuiszorgplanner.
Aangezien de huidige coronamaatregelen en de getroffen voorzorgsmaatregelen de ruimte bieden om langzaam weer te starten op onze locatie, zullen wij onze telefonische bereikbaarheid vanaf heden kunnen verruimen.
Uiteraard blijft het daarnaast mogelijk je vragen te stellen via de mail of een terugbel verzoek in te dienen. Op deze manier zal de juiste collega je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Mocht je ons toch liever direct telefonisch spreken, dan zal dit vanaf heden weer mogelijk zijn op dinsdag, woensdag en donderdag van 10:00 tot 12:00.
Wijziging telefonische bereikbaarheid

De toekomst in met jouw zorginstelling?
Vraag dan nu onze gratis demo aan en ontdek of de Thuiszorgplanner voldoet aan jouw idealen.