Een kijkje in de toekomst van de Thuiszorgplanner!
In dit nieuwe jaar willen wij je graag wat meer inzicht geven achter de schermen bij Coolweb. Als start, hierbij een kijkje in onze toekomstvisie.
Wellicht heb je het beeld, dat je weinig verandering ziet aan de Thuiszorgplanner en dat wij tegenwoordig strikter zijn in wat wij op verzoek wel of niet aan kunnen passen. Dat klopt ook. Dagelijks krijgen wij vele vragen en verzoeken binnen. Iedere organisatie heeft zijn eigen werkwijze, wensen, verzoeken en belangen in de ontwikkeling van de Thuiszorgplanner. Begrijpelijk ook!
Toen Coolweb nog wat kleiner was, hebben wij ontzettend veel voor iedere klant specifiek aangepast. Nu de organisatie groeit, hebben wij in het belang van al onze klanten en in het belang van de algemene ontwikkeling van de Thuiszorgplanner, onze werkwijze hierin een beetje aan moeten passen. Dit betekend overigens niet dat wij niks doen met de verzoeken die wij van onze klanten krijgen. In tegendeel!
Waar er aan de voorkant wellicht nog weinig zichtbaar is van waar we mee bezig zijn, worden er aan de achterkant van het systeem echt gigantische stappen gemaakt in de ontwikkeling van een nieuwe Thuiszorgplanner. Klanten die meedenken met het verbeteren van de Thuiszorgplanner, vinden wij dan ook erg waardevol. Wij stellen dit dan ook zeer op prijs. Alle verzoeken die wij niet op korte termijn aan kunnen passen, worden dan ook opgenomen in ons ontwikkeldossier. Op die manier kunnen wij in de ontwikkeling, per onderdeel kijken naar welke verzoeken we hierover hebben ontvangen en updates hierop baseren.
Nu horen wij je denken, een nieuwe Thuiszorgplanner? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? In het begin zal de grote verandering van de nieuwe Thuiszorgplanner op het eerste oog, nog niet zo groot zijn. Het eerste grote verschil zit namelijk niet aan de voorkant van het systeem, maar aan de achterkant. De reden dat wij zijn gestart met de ontwikkeling van de nieuwe Thuiszorgplanner, is om het namelijk in de toekomst veel makkelijker te maken om snel te kunnen schakelen en sneller door te kunnen ontwikkelen.
Het ontwikkelen van dit nieuwe platform heeft veel voeten in de aarde en is niet van de een op andere dag gerealiseerd.
Zodra het nieuwe platform volledig staat, zal je ook steeds meer veranderingen aan de voorkant gaan zien. Zo gaat de look & feel van de Thuiszorgplanner veranderen, wordt er nog beter naar de gebruiksvriendelijkheid van de Thuiszorgplanner gekeken en zal je steeds meer nieuwe functionaliteiten gaan ontdekken.
De eerste stap die je als klant gaat zien, zijn de nieuwe Thuiszorgplanner apps die live komen. Hierbij gaat het om een nieuwe app voor iOS en een nieuwe app voor Android. De nieuwe apps zijn alvast een voorproefje op de nieuwe look en feel van de nieuwe Thuiszorgplanner. Daarnaast zullen stabiliteitsproblemen, waar momenteel iOS gebruikers helaas vaak mee kampen, opgelost zijn.
De komende tijd zullen wij je via onze nieuwsbrief op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en je meenemen in onze stappen richting de nieuwe Thuiszorgplanner.