Mogelijkheden

Wat kan er met de Thuiszorgplanner?

De Thuiszorgplanner beschikt over een grote hoeveelheid diverse en uitgebreide mogelijkheden. Op deze manier is het niet langer nodig om verschillende systemen te gebruiken voor bijvoorbeeld: plannen, rapporteren, factureren of cliëntenadministratie. Met de Thuiszorgplanner kan het allemaal in één systeem. 

Nieuwsgierig naar alle mogelijkheden van de Thuiszorgplanner? Op deze pagina worden ze allemaal toegelicht.  

 

Planning & Matching

Plannen wordt met de Thuiszorgplanner uitermate makkelijk. Onze software denkt namelijk met je mee.

Bij het maken van de planning kijkt het systeem direct naar de geldige zorgindicaties. Vervolgens zal de zorgplanner automatisch de beschikbare zorgverleners weergeven. Hierbij wordt er rekening gehouden met al ingeplande afspraken, beschikbaarheid en certificering/diplomering. 

Daarnaast is het mogelijk direct een herhaalplanning te maken tot het einde van de indicatie en muteer je de dagplanning naar een andere zorgverlener in een handomdraai. 

R

Foutloos inplannen

R

Herhaalplanningen maken

R

Dagplanningen muteren

Cliëntadministratie

Een duidelijk overzicht over al jouw cliënten is natuurlijk erg belangrijk. De Thuiszorgplanner biedt een duidelijk gegevensoverzicht van iedere cliënt. Hierin heb je direct een overzichtelijke weergave van de persoonsgegevens, indicaties, zorgdossier, medisch dossier en planning. 

Daarnaast hebben zorgverleners de mogelijkheid om direct in het cliënten dossier te rapporteren en memo’s achter te laten. Beide zijn in te delen in verschillende categorieën, waardoor alles overzichtelijk en goed terug te vinden blijft.

 

R

Direct inzage in alle cliëntgegevens

R

Rapporteren in het cliëntendossier

R

Eenvoudig memo's toevoegen

Zorgverleners overzicht

Het zorgverleners overzicht is de plek waar je alle informatie over de zorgverleners binnen jouw organisatie bij elkaar hebt. 

Zo heb je direct een overzicht van persoons-gegevens, functieniveau, vakbekwaamheden, certificeringen, beschikbaarheid, gewerkte uren, rooster en memo’s. 

Daarnaast is het mogelijk ziek/herstelmeldingen te beheren.

R

Alle contact en roostergegevens bij elkaar

R

Ziekmeldingen beheren

Factureren & declareren

Facturen en declareren met de Thuiszorgplanner is makkelijk en snel. Aan de hand van de ingeplande zorg is het mogelijk automatisch facturen op te stellen. 

Binnen het systeem kan er onderscheid gemaakt worden tussen cliëntfacturen en opdrachtgever facturen. Zo is het mogelijk een factuur te maken voor één cliënt of een verzamelfactuur van meerdere cliënten naar één opdrachtgever. 

Alle facturen zijn uiteraard te downloaden als PDF, via de mail te versturen of aan de hand van één van onze modules in te lezen in VECOZO. 

R

Automatisch facturen laten aanmaken

R

Zowel cliënt- als opdrachtgeverfacturen

De facturatiemodule van de Thuiszorgplanner scheelt mij zo een uur werk per week.

 

– Imani Neres

ZZP Facturatie

Op het moment dat je met jouw organisatie zorgbemiddelaar bent, is het mogelijk gebruik te maken van onze ZZP facturatie. 

Met de ZZP facturatie is het mogelijk om uit naam van de ZZP’er facturen te maken en te versturen. Daarnaast kunnen vervolgens de bemiddelingskosten gefactureerd worden aan de ZZP’er. 

R

Factureren uit naam van de ZZP'er

R

Makkelijk bemiddelingskosten factureren

Management informatie

Binnen de management informatie vind je diverse informatieve overzichten. Hierbij moet je denken aan statistieken als: Uren per zorgfunctie, uren per zorgverlener en uren per cliënt. Daarnaast beschikt de management informatie over een zorgverlener verloningstabel met hierin onder andere: ziekte registratie, reistijd en kilometers, verlof en jaaroverzichten.

Op deze manier krijg je meer inzicht in de voortgang van jouw organisatie. 

 

Opdrachtgever koppeling

Indien er een opdrachtgever (Hoofdaannemer) – onderaannemer verhouding bestaat en beide gebruik maken van de Thuiszorgplanner, is het mogelijk gebruik te maken van een opdrachtgever koppeling.

Op deze manier wordt het mogelijk dossiers uit te wisselen en uren te importeren.

7

Inzicht vanuit een overzichtelijk portaal

Zorgverleners portaal

Via het zorgverleners portaal hebben zorgverleners inzicht in cliënten dossiers en planning. Daarnaast is het mogelijk direct te rapporteren, formulieren in te vullen en memo’s te plaatsen in het bijbehorende cliënten dossier.

Uiteraard zijn de rechten van de zorgverleners in te stellen. Zo bepaal je per zorgverlener welke cliënten dossiers inzichtelijk zijn en of een zorgverlener alleen mag lezen of ook mag schrijven en wijzigen.

Om de Thuiszorgplanner voor de zorgverleners zo makkelijk, flexibel en efficiënt mogelijk te maken, is er ook een mobiele app beschikbaar. Via deze app is het mogelijk om op locatie de complete informatie in te zien en direct te rapporteren.

Cliënten portaal

Via het cliënten portaal is het mogelijk jouw cliënten toegang te geven tot de Thuiszorgplanner. Op deze manier kunnen cliënten hun gegevens, zorgdossier en planning inzien. Ook is het optioneel mogelijk alle memo’s weer te geven. 

7

Koppeling & bestandsuitwisseling

Binnen de Thuiszorgplanner zijn er enkele koppelingen of exportmogelijkheden met externe partijen mogelijk.

Voorbeelden hiervan zijn:

VECOZO koppeling

Als je een systeemcertificaat van VECOZO hebt, kan deze toegevoegd en gebruikt worden in de Thuiszorgplanner.

De volgende diensten van VECOZO zijn via de Thuiszorgplanner mogelijk:

  • Controle op Verzekeringsgegevens (COV check)
  • WMO berichtenverkeer – de berichten binnen de WMO module kunnen direct verstuurd worden via VECOZO

iMUIS koppeling

Binnen de Thuiszorgplanner is een koppeling met het boekhoudprogramma iMUIS online mogelijk. Declaraties en facturen kunnen d.m.v. de koppeling direct doorgezet worden naar iMUIS online.

Loket export

Vanuit de management informatie in de Thuiszorgplanner is het mogelijk om een exportbestand te maken voor het salarisadministratiepakket van Loket.

CAK export

Indien noodzakelijk, is het mogelijk om vanuit de Thuiszorgplanner CAK bestanden aan te maken die volgens de ZA standaard zijn opgesteld. Deze bestanden kunnen worden ingevoerd in het portaal van het CAK.

Wat andere zorgverleners van de Thuiszorgplanner vinden

Ik gebruik thuiszorg planner omdat ik dan overal kan rapporteren in een veilige en gebruiksvriendelijke omgeving die voldoet aan alle eisen welke volgens de AVG aan mijn bedrijf worden gesteld.

Ewout Geraedts

Eigenaar, E. Geraedts ZZP

Care Complete werkt nu precies een jaar met de thuiszorgplanner van Coolweb Zorgsoftware. We zijn uitermate tevreden over het systeem. Het is overzichtelijk en vriendelijk om mee te werken. Het sluit goed aan op onze werkwijze bij Care Complete. En mocht je een vraag hebben over het systeem kun je goed terecht bij de afdeling “support” die snel reageert. 

Henk & Esther van den Burg

Eigenaren, Care Complete Thuiszorg

Vragen die wij vaker horen

Blijven de gegevens die ik bij de demo invoer behouden?

Indien gewenst is het na de demo periode mogelijk de demo versie om te zetten in een volledige versie, waardoor alle gegevens van de demo periode behouden blijven.

Hoe kan ik bij de demo de extra modules uitproberen?

Wil je tijdens de demo ook een extra module uitproberen? Dit is geen probleem. Neem hiervoor na jouw demo aanvraag even contact met ons op. .

Hoe zit het me de privacy van gegevens die ik invoer bij de demoversie?

Bij Coolweb Zorgsoftware B.V. hebben wij verschillende maatregelen genomen om gevoelige persoons- en patiënt gegevens te beschermen. Hierbij gaat het om zowel technische als operationele bescherming refererend aan zowel de AVG norm als de NEN7510.

De toekomst in met jouw zorginstelling?

Vraag dan nu onze gratis demo aan en ontdek of de Thuiszorgplanner voldoet aan jouw idealen.